Cardiff City Forum

A forum for all things Cardiff City

Re: Bellamy with Feyenoord fans and

Fri Dec 10, 2010 8:27 am

http://www.youtube.com/watch?v=sOWYVM-57sE

Fri Dec 10, 2010 9:09 am

THE TRUTH HURTS, BUT I BELIEVE IN THE TRUTH
viewtopic.php?f=2&t=28315 :ayatollah:

Thu Dec 16, 2010 8:56 am

'Feyenoord-supporters kunnen morgen ook met een bus naar Messi gaan'
Donderdag, 16 december 2010 om 09:26

Bij Feyenoord onderneemt men vooralsnog niet de moeite om Craig Bellamy naar De Kuip te halen. Hoewel een groot deel van de fans de Welshe aanvaller maar wat graag naar de club ziet komen, bekijkt technisch directeur Leo Beenhakker de zaak vooral praktisch. Hij ziet een transfer niet gebeuren; Bellamy ligt nog voor de lange termijn vast bij Manchester City.

Beenhakker probeerde Bellamy te bellen, maar kreeg geen contact. “Ik heb hem ook een uitgebreide sms gestuurd. Met de vraag of hij misschien wil stoppen met die onzinverhalen. Hij weet hoe hij mij kan bereiken. Daar is destijds met hem over gesproken. Ik heb toen gezegd: Vriend, jij kunt wel van alles willen, maar zolang jij nog eigendom bent van Manchester City kan ik niets”, geeft Beenhakker donderdag aan in het Algemeen Dagblad.

“Op het moment dat hij vrij is van zijn club, weet hij waar hij mij kan vinden. Tot die tijd zijn het cowboyverhalen. Hij heeft volgens de media gezegd: 'Beenhakker neemt mij niet serieus'. Dat stoort mij. Er hangt gewoon een enorm prijskaartje aan hem. Als dat eraf is, kom dan maar op”, zegt de td van de Stadionclub. De 31-jarige Bellamy zei eerder dat hij bereid is 'voor een appel en een ei' naar Feyenoord te komen, mede doordat hij het Legioen ontzettend waardeert.

Beenhakker vernam ook dat supporters met een bus naar Bellamy gingen en hem een Feyenoord-shirt overhandigden met daarop zijn naam. “Ze kunnen morgen ook met een bus naar Lionel Messi gaan. Hij is van harte welkom, want het is een heerlijke voetballer. Maar zo lang er belangstelling voor hem is vanuit Engeland, is het niet haalbaar. Hij vertegenwoordigt nog steeds waarde voor die club. Manchester City is geen padvindersclub”, benadrukt Beenhakker in de ochtendkrant.

Translate:

Feyenoord supporter can even go to Barcelona for messi.

Feyenoord on this moment dont take action to take bellamy to Rotterdam. However a large part of the supporters want him to come. Leo Beenhakker : i dont think the transfer will happen, Bellamy is still contracted for a long time with Manchester city.

He tried to call bellamy, but don;t get contact. I send him a large message: if he want to stop with spreading that rubbish. Bellamy know how to contact me. I said: mate, you can say what you want but as long you are a player of Man C, i can;t do anything.

On the moment he is a free player, he know where he can find me. Bellamy said in the media: Beenhakker don;t take me serious, thats anoying me, he just a very expensive player. If he isn't expenisve anymore, he can come.

Beenhakker also heard a group of feyenoord supporter took the bus to give him a feyenoord shirt. They even can go to barcalona for messi, he;'s also welcome haha. As long there is interest for bellamy in england, he is to expensive for us. Manchester city isnt a scouting team.
--------------------------------------------------------------------

haha i love the gribby style of beenhakker with a lot of humor, i like that guy.

Thu Dec 16, 2010 10:51 am

You cant blame him if he goes, Feyenoord are a big club!